//Simple is better




About Me !
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!haha.. i'm Nur Shuhada Binti Ab Aziz. 20 tahun. Was taken by someone. Seorang gdis biasa yg hnya inginkn kbhagian. Tiada yg lbih kekal & bhgia slain CINTA yg SATU♥ my fmly♥ my jntung hati♥ my bff♥

Status : YOUR STATUS HERE


Music
Layan jew!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: shuhada aziz

Nuffnang

◕‿◕

"I know I'm not the best writer.. menulis sekadar suke-2.. mohon maaf andai ade yg tak suke.. !! "

Blog archive

» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» November 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» June 2013
» September 2013
» October 2013
My anniversary

Daisypath Anniversary tickers
En. Jantung Hati



TUHAN,sampaikan pesan ini padaNya.. aku menyayangiNya,mecintaNya.. tak sanggup bila ku kehilanganNya.. tiap saat ku merindukanNya.. ingin bertemu denganNya.. lindungilah dia saat aku tak bersamanya.. aku hanya ingin ia BAHAGIA.. walaupun tak bersamaNya.. aku ingin selalu menjagaNya.. jangan biarkan ia bersedih.. aku hanya ingin melihat senyumNya.. SAMPAI AKU SUDAH TIDAK ADA DI DUNIA..

Followers
Sayang korang!

Jerit di sini


alhamdulillah masih lagi berpeluang untuk aku menulis satu lagi cerita terbaru.. di harapkan korang semua sihat sentiasa.. kali ni aku nak bercerita sikit pasal seorang sahabat aku ni.. entah kenapa aku rasa sedikit tersentuh dengan kisah kehidupan dia..

sekarang ni, aku tak tahu apa masalah dia.. tapi, dia da jd sedikit pendiam.. kurang nak bercakap.. kalau dulu, aku tengok dia happy je.. selalu gelak-gelak.. sampaikan aku pun da sakit tlnga nak dgr suara dia, haha.. dan kalau dia ada masalah pun, masih lagi mmpu trsenyum.. tapi, sekarang lain sedikit, entah kenapa, aku sendiri pun tak tahu.. kalau dia baca ni, mesti dia akan tahu yang aku menulis dan bercerita ini adalah pasal dia.. 

wahai sahabatku, maafkan lah aku.. aku menulis ini sebab aku tak mampu untuk bercakap depan-depan dengan kau.. aku tak tahu apa masalah kau sebenarnya.. tapi, kalau aku yang salah, aku mohon maaf.. sebab kadang-kadang mungkin aku tak sedar yang perangai aku ini menyakiti hatimu.. mungkin juga kata-kata aku menyentuh perasaanmu.. dan mugkin juga aku ada melakukan sesuatu yang membuat mu tidak senang.. maafkan aku sahabat, maafkan segala salah silap aku !

 setiap kali aku terbaca blog, status kau dekat facebook ataupun twitter.. aku tersentuh dengan semua kata-kata kau.. dan saat itu jugalah hatiku jd sebak.. begitu banyak dugaan yg telah kau lalui.. betapa kuatnya hatimu.. sebagai sahabatmu, aku tahu aku tak membantu kau ketika susah.. tak pernah mengembirakan kau.. malah aku hanya mampu mendiamkan diri sahaja di saat kau ditimpa masalah.. 

mungkin kadang-kadang kau pun pernah terpikir apa guna ada kawan macam aku kan? sebab aku hanya ada di saat kau gembira sahaja.. tapi, andai kau ada masalah, berceritalah kepadaku sebab aku mampu jd seorang pndengar yg setia walaupun aku tak mampu menasihati kau apa-apa.. maafkan aku sahabat, tetaplah tabahkan hatimu ! (^_^)
"Semua yang menimpa orang Islam seperti keletihan penyakit, kedukaan,
kesedihan, kesakitan dan perkara yang tidak disukai, bahkan termasuk duri
yang dipijaknya, melainkan sebagai gantinya Allah menghapuskan dosa-dosanya."
(HR.Bukhari)
0 comments