//Simple is better




About Me !
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!haha.. i'm Nur Shuhada Binti Ab Aziz. 20 tahun. Was taken by someone. Seorang gdis biasa yg hnya inginkn kbhagian. Tiada yg lbih kekal & bhgia slain CINTA yg SATU♥ my fmly♥ my jntung hati♥ my bff♥

Status : YOUR STATUS HERE


Music
Layan jew!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: shuhada aziz

Nuffnang

◕‿◕

"I know I'm not the best writer.. menulis sekadar suke-2.. mohon maaf andai ade yg tak suke.. !! "

Blog archive

» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» November 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» June 2013
» September 2013
» October 2013
My anniversary

Daisypath Anniversary tickers
En. Jantung Hati



TUHAN,sampaikan pesan ini padaNya.. aku menyayangiNya,mecintaNya.. tak sanggup bila ku kehilanganNya.. tiap saat ku merindukanNya.. ingin bertemu denganNya.. lindungilah dia saat aku tak bersamanya.. aku hanya ingin ia BAHAGIA.. walaupun tak bersamaNya.. aku ingin selalu menjagaNya.. jangan biarkan ia bersedih.. aku hanya ingin melihat senyumNya.. SAMPAI AKU SUDAH TIDAK ADA DI DUNIA..

Followers
Sayang korang!

Jerit di sini


1st skali aku nak mintak maaf kalau ada yang tak suka baca entri nie..
sebab ini kisah aku, hal rumah tangga aku..
mungkin ada yang dah bosan atau jemu..
tapi nie blog aku, suka hati aku la nak cite apa pun kan..
yang tak suka tuh, mohon maaf la..
btw alhamdulillah, syukur sangat-2..
jodoh kami masih lagi kuat..
tarikh 18/01/2013 genap 5 tahun hubungan aku n en. jantung hati..
tak sangka rasenye sampai selama nie..
bukan aku nak bangga atau menunjuk-2..
aku tau jodoh tu semua Allah yang tentukan..
to en.jantung hati terima kasih sangat-2 sebab
awak sudi terima saya sebagai teman hidup awk..
sampai la hari nie kita masih lagi bersama..
harap hubungan kita nie berkekalan selamanya, insya-Allah..
btw, saya minta maaf tau sebab tak dapat nak sambut..
smpaikan bday awak pun sy hanya mmpu wish jew..
maklum la kita berjauhan..
saya tak salahkan semua tu, mugkin ada hikmah
 kenapa ada jarak antara kita..
tapi, walaupun jarak memisahkan kita..
 yakinlah kalau di takdirkan jodoh buat kita berdua, tak kan ke mana..
awk tetap dalam doa-doa saya setiap hari..
sayang awak hingga akhir nyawa saya..!! 
" Ya Allah , jagalah insan ini di kala penjagaanku tidak sampai kepadanya , sayangilah dia dikala rasa sayangku tidak mampu merangkulnya dalam dakapan yang nyata .. Perhatikan dia dikala perhatianku tidak terangkum dalam kata yang sahaja .. kerana Engkau punya segala yang ku tak punya .. kerana aku ingin dia selalu menjadi pendampingku , di dunia dan harapnya bertemu di syurga .. aamiin .. " ♥
0 comments