//Simple is better




About Me !
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!haha.. i'm Nur Shuhada Binti Ab Aziz. 20 tahun. Was taken by someone. Seorang gdis biasa yg hnya inginkn kbhagian. Tiada yg lbih kekal & bhgia slain CINTA yg SATU♥ my fmly♥ my jntung hati♥ my bff♥

Status : YOUR STATUS HERE


Music
Layan jew!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: shuhada aziz

Nuffnang

◕‿◕

"I know I'm not the best writer.. menulis sekadar suke-2.. mohon maaf andai ade yg tak suke.. !! "

Blog archive

» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» November 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» June 2013
» September 2013
» October 2013
My anniversary

Daisypath Anniversary tickers
En. Jantung Hati



TUHAN,sampaikan pesan ini padaNya.. aku menyayangiNya,mecintaNya.. tak sanggup bila ku kehilanganNya.. tiap saat ku merindukanNya.. ingin bertemu denganNya.. lindungilah dia saat aku tak bersamanya.. aku hanya ingin ia BAHAGIA.. walaupun tak bersamaNya.. aku ingin selalu menjagaNya.. jangan biarkan ia bersedih.. aku hanya ingin melihat senyumNya.. SAMPAI AKU SUDAH TIDAK ADA DI DUNIA..

Followers
Sayang korang!

Jerit di sini


malam nih aku tak boley tido. rindu en.jantung hati sgt-2. awak,saya rinduuu awak sangat-sangat. saya dah tak tahu nk luah kt sape ag. saya rindu nak tengok awak,rindu nak cubit pipi awak,rindu nak tatap muka awak sampai awak rasa malu. bila saya rindu awak,saya akan ingat semua kenangan kita. saat kita senang,susah,sedih.. saya akan tatap gambar awak bila saya rindu awak sangat-sangat n saya akan baca semua mesej-2 yang awak sent kat saya. sesungguhnya saya memang rinduu awak. awak, saya tak tahu kenapa. makin lama, hari silih berganti, sayang saya pada awak makin kuat. terasa macam dunia nih milik kita jew kan? Saya harap sgt awak takkan tinggalkan saya sbb saya tak tahu mcm mana hidup saya bila awak tak ada disisi saya. saya tahu , saya nih bukan lah yang terbaik untuk awak. saya selalu sakitkan hati awak, selalu buat awak kecewa dgn sikap saya. selalu buat awak nangis, selalu buat awak tension + strees dgn perangai saya. saya bukan apa, saya cuma nak awak sedar yang saya sentiasa ada disisi awak. saya nak awak sntiasa tahu yang saya sayang awak, saya rindu awak :) saya selalu marah awak. selalu cakap kasar ngan awak. selalu merajuk dgn awak . maafkan saya :( Moga Jodoh kita Berpanjangan dan Direstui dari semua pihak. Maafkan saya :)


0 comments