//Simple is better




About Me !
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!haha.. i'm Nur Shuhada Binti Ab Aziz. 20 tahun. Was taken by someone. Seorang gdis biasa yg hnya inginkn kbhagian. Tiada yg lbih kekal & bhgia slain CINTA yg SATU♥ my fmly♥ my jntung hati♥ my bff♥

Status : YOUR STATUS HERE


Music
Layan jew!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: shuhada aziz

Nuffnang

◕‿◕

"I know I'm not the best writer.. menulis sekadar suke-2.. mohon maaf andai ade yg tak suke.. !! "

Blog archive

» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» November 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» June 2013
» September 2013
» October 2013
My anniversary

Daisypath Anniversary tickers
En. Jantung Hati



TUHAN,sampaikan pesan ini padaNya.. aku menyayangiNya,mecintaNya.. tak sanggup bila ku kehilanganNya.. tiap saat ku merindukanNya.. ingin bertemu denganNya.. lindungilah dia saat aku tak bersamanya.. aku hanya ingin ia BAHAGIA.. walaupun tak bersamaNya.. aku ingin selalu menjagaNya.. jangan biarkan ia bersedih.. aku hanya ingin melihat senyumNya.. SAMPAI AKU SUDAH TIDAK ADA DI DUNIA..

Followers
Sayang korang!

Jerit di sini

smalam sembang kosong jew nga member-2 aku..
rancang nk pegi jlan-2 dkat tasik..
tapi,tak jd..
sebab ade ag sorang member aku ade klas..
so, takde keje punye psal..
pegi la jgk jlan-2 kat pekan..
kononnye nk pegi bli kipas utk buat tarian..
tapi,akhirnye..
 bli brang, mcm nak bli satu kedai.. haha
byk giler..
kjap tgk bnde tuh, bende nih asew nk bli..
mcam semua bende nk bli..
biase la nafsu tinggi sgt..
smpai tak sedar mase da berlalu..
sebab terlampau seronok sgt shopping..
nak di jd kan cerite..
da la shopping smpai tak ingat dunia..
sempat ag nk pegi snap pic plak..
so, da lwat malam bru nk blik..
time tuh, susah kot nk dpat bas..
tanpa pkir pnjang ag..
aku n member-2 jlan kaki jew blik kolej..
smpai asew cm nk tercabut dh kot kaki..
penat sangat-2, tapi enjoy la jgk.. haha
maklum la perjalanan jauh sgt..
dari perak ke selangor..
korang percaye tak?? 
aku tak tipu ler..
mmg betol pon.. hehe..
sebenarnye aku duk dkat sempadan perak n slngor..
kolej terletak kat kwsan slngor, pekan lak dkat perak..
sebab tuh ler aku ckap,perjalan dri perak kew slngor..
korang paham kew ape yg aku cakap??
tak paham??
buat-2 paham jela.. haha
okay ler smpai cnie jew kot citer aku..
korang layan gmbar lak eh.. hehe


















0 comments