//Simple is better




About Me !
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!haha.. i'm Nur Shuhada Binti Ab Aziz. 20 tahun. Was taken by someone. Seorang gdis biasa yg hnya inginkn kbhagian. Tiada yg lbih kekal & bhgia slain CINTA yg SATU♥ my fmly♥ my jntung hati♥ my bff♥

Status : YOUR STATUS HERE


Music
Layan jew!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: shuhada aziz

Nuffnang

◕‿◕

"I know I'm not the best writer.. menulis sekadar suke-2.. mohon maaf andai ade yg tak suke.. !! "

Blog archive

» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» November 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» June 2013
» September 2013
» October 2013
My anniversary

Daisypath Anniversary tickers
En. Jantung Hati



TUHAN,sampaikan pesan ini padaNya.. aku menyayangiNya,mecintaNya.. tak sanggup bila ku kehilanganNya.. tiap saat ku merindukanNya.. ingin bertemu denganNya.. lindungilah dia saat aku tak bersamanya.. aku hanya ingin ia BAHAGIA.. walaupun tak bersamaNya.. aku ingin selalu menjagaNya.. jangan biarkan ia bersedih.. aku hanya ingin melihat senyumNya.. SAMPAI AKU SUDAH TIDAK ADA DI DUNIA..

Followers
Sayang korang!

Jerit di sini

yess!
aku memang suke nanges p0n
bile ade orang yg citer sal family jew
aku mudah sangat nak nanges
especially citer sal mak n ayah
maklum la duk ja0h ngan family
asyik teringat kat dia 0rg jew
sebab tuh cpt sgt nk tersentap..
mmg la luaran aku nampak kasar giler
*erk, kasar sgt kew??
okay lantak la kat situ..
when it comes to love parts
lagi lah aku cepat sentap
aku sgt mudah suke & cepat nak syg orang
pedulilah dia nak syg aku bilik or tak
aku tak mintak balas p0n
sebab perasaan syg nie p0n aku tak paksa
bile aku syg orang tuh
bile dia marah or merajuk dgn aku p0n
aku boley nanges wey!
ntah la..
tak tau nape murah sgt air mata aku nie..
ade tak doktor air mata??
HAHAHA..
aku nak pegi buat medical check up lah !
kew dae sape-2 tau kenape mata aku banyak sgt air nie??
sambil duk tulis entri nie
aku nanges skali
yela..
suke nangeslah kate kan !
tapi, yg penting aku tak nanges depan org tau..
nanges s0rang-2 jew..


*ya Allah kau tabahkn lah hati aku untuk tempuhi segala ujian dari Mu..
rindunye kat family aku n tak lupe juga my jantung hati
0 comments