//Simple is better




About Me !
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!haha.. i'm Nur Shuhada Binti Ab Aziz. 20 tahun. Was taken by someone. Seorang gdis biasa yg hnya inginkn kbhagian. Tiada yg lbih kekal & bhgia slain CINTA yg SATU♥ my fmly♥ my jntung hati♥ my bff♥

Status : YOUR STATUS HERE


Music
Layan jew!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: shuhada aziz

Nuffnang

◕‿◕

"I know I'm not the best writer.. menulis sekadar suke-2.. mohon maaf andai ade yg tak suke.. !! "

Blog archive

» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» November 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» June 2013
» September 2013
» October 2013
My anniversary

Daisypath Anniversary tickers
En. Jantung Hati



TUHAN,sampaikan pesan ini padaNya.. aku menyayangiNya,mecintaNya.. tak sanggup bila ku kehilanganNya.. tiap saat ku merindukanNya.. ingin bertemu denganNya.. lindungilah dia saat aku tak bersamanya.. aku hanya ingin ia BAHAGIA.. walaupun tak bersamaNya.. aku ingin selalu menjagaNya.. jangan biarkan ia bersedih.. aku hanya ingin melihat senyumNya.. SAMPAI AKU SUDAH TIDAK ADA DI DUNIA..

Followers
Sayang korang!

Jerit di sini

aku rase macam dah lame jew aku tak meng-update blog nih..
bukan sebab aku busy..
tapi,sebab wifi tak menjadi.. (wifi upsi)
tak adil bet0l aku rase..
budak sem satu boley jew online..
budak sem 2,3 n seterusnye tak b0ley..
ntah nape jd cmtu..
da la tak bagi mem0 pape..
tibe-2 jew wifi tak boley gune..
time aku cuti lak tuh..
b0san tahap maksimum..
da dekat 3hari wifi tak menjadi..
nie p0n nasib baik ade kwan yg pr0..
dye tlg kasi username and psswrd ktku..
sebab tuh la aku boley 0nline..
thanks kawan..!!
semenjak aku tak online nih,
macam-2 aku lalui..
ade sedih, ade gmbira..
n sejarah yg aku tak boley lupe,,
semalam en. jantung hati aku dye cakap tahun dpan dye nk kawen nga aku..
macam tak caye,huhu..
tapi, confirm-2 family aku tak kasi kawen awl..
sebab aku bel0m abih stdy ag..
maaf yer encik jantung hati..
awk sabar la dlu..
kalu ade jdoh, nati kite kawen eh.. hehe
tak sangka hbungan kite da 4thun lbey..
da nk msuk 5thun p0n..
hrap-2 kekal lah yer..
pembaca-2 blog nih p0n, tlg la doakn aku eh..
okay ler, nati len kali aku smbung ag..
da lewat, aku nk tdow..
 es0k nak bngun shur..
okay selamat malam pembaca blog aku..
0 comments

0 comments

Ayah…
Terima kasih ayah…
Terima kasih kerana sayang pada anak mu ini,
Terima kasih kerana telah menjaga anak mu ini,
Terima kasih kerana tabah menahan karenah anak mu ini,
Terima kasih kerana memenuhi segala permintaan anak mu ini,
Walaupun di saat itu,
Ayah terpaksa mencari duit untuk memenuhi permintaan anak mu ini…
Ayah………….
Saat anak mu menangis,
Ayah datang memujuk diri ini..
Saat anak mu keseorangan,
Ayah datang menemani diri ini…
Saat anak mu kesepian,
Ayah datang memberi keceriaan ,
Saat anak mu kelaparan,
Ayah datang membawa makanan….
Ayah…
Kasih sayang mu tidak terkira,
Terlalu banyak pengorbanan untuk diri ini,
Terlalu banyak masa telah ayah beri untuk diri ini,
Terlalu banyak perhatian telah ayah beri,
Terlalu banyak ilmu dan pengajaran ayah beri…
Terima kasih ayah,
Terima kasih untuk semua tu…
Anak mu ini berjanji..
Suatu hari nanti…
Anak mu ini akan membalas balik jasa dan pengorbanan ayah..
Anak mu ini akan membawa kejayaan untuk mu ayah,
Anak mu ini akan memberi kebanggaan untuk mu ayah…
Anak mu ini akan sentiasa ingat nama mu ayah..
Anak mu ini akan sentiasa ingat wajah mu ayah…
Terima kasih lagi sekali ayah…
Hanya terima kasih dan kejayaan saja yang anak mu ini mampu beri……….
Terima kasih ayah…♥

0 comments


maaf, mungkin selama nie aku bukanlah sahabat yg baik..
maaf juga, mungkin selama nie aku sering melalaikanmu..
maaf lagi, mungkin selama nie aku membuatmu rase terisih..
maaf juga, mungkin selama nie ada bicaraku yg pedih..
maaf sungguh, mungkin selama nie aku sering tidak memahami..
maaf aku hanya hamba yg biase..
kerana kelemahanku itu, aku sering pnjatkan doaku padamu di kesempatan yg ada..
moga Allah selalau menyayangimu..
kerana siapa pun kamu, kamu itu sahabatku..
0 comments

Diriwayatkan oleh Saiyidina Ali (r.a.) daripada Rasulullah S.A.W., sebagai jawapan dari pertanyaan sahabat-sahabat Nabi tentang fadilat (kelebihan) solat terawih pada bulan Ramadhan :
Malam 1 – Keluar dosa-dosa orang mukmin pada malam pertama sepertimana ia baru dilahirkan, mendapat keampunan dari Allah SWT
Malam 2 – Diampunkan dosa-dosa orang mukmin yang sembahyang terawih serta kedua ibubapanya (sekiranya mereka orang beriman).
Malam 3 – Berseru Malaikat di bawah Arasy supaya kami meneruskan sembahyang terawih terus menerus semoga Allah SWT mengampunkan dosa engkau.
Malam 4 – Memperolehi pahala ia sebagaimana pahala orang-orang yang membaca kitab-kitab Taurat, Zabur, Injil dan Al-Quran.
Malam 5 – Allah SWT kurniakan baginya pahala seumpama orang sembahyang di Masjidilharam, Masjid Nabawi dan Masjidil Aqsa.
Malam 6 – Allah SWT kurniakan pahala kepadanya pahala Malaikat-malaikat yang tawaf di Baitul Mamur (70 ribu Malaikat sekali tawaf), serta setiap batu-batu dan tanah-tanah mendoakan supaya Allah SWT mengampunkan dosa-dosa orang yang mengerjakan sembahyang terawih poda malam ini.
Malam 7 – Seolah-olah ia dapat bertemu dengan Nabi Musa serta menolong menentang musuh ketatnya Firaun dan Hamman.
Malam 8 – Allah SWT mengurniakan pahala orang sembahyang terawih sepertimana yang telah dikurniakan kepada Nabi Ibrahim
Malam 9 – Allah SWT kurniakan pahala dan dinaikkan mutu ibadat hambanya seperti Nabi Muhammad S.A.W.
Malam 10 – Allah SWT mengurniakan kepadanya kebaikan di dunia dan di akhirat.
Malam 11 – Keluar ia daripada dunia (mati) bersih daripada dosa seperti ia baharu dilahirkan.
Malam 12 – Datang ia pada hari Qiamat dengan muka yang bercahaya (cahaya ibadatnya).
Malam 13 – Datang ia pada hari Qiamat dalam aman sentosa daripada tiap-tiap kejahatan dan keburukan.
Malam 14 – Datang Malaikat menyaksikan ia bersembahyang terawih, serta Allah tiada menyesatkannya pada hari Qiamat.
Malam 15 – Semua Malaikat yang menanggung Arasy, Kursi, berselawat dan mendoakannya supaya Allah SWT mengampunkannya.
Malam 16 – Allah SWT tuliskan baginya terlepas daripada neraka dan dimasukkan ke dalam Syurga.
Malam 17 – Allah SWT kurniakan orang yang berterawih pahalanya pada malam ini sebanyak pahala Nabi-Nabi.
Malam 18 – Seru Malaikat : Hai hamba Allah sesungguhnya Allah telah redha kepada engkau dan ibubapa engkau (yang masih hidup atau mati).
Malam 19 – Allah SWT tinggikan darjatnya di dalam Syurga Firdaus.
Malam 20 – Allah SWT kurniakan kepadanya pahala sekelian orang yang mati syahid dan orang-orang solihin.
Malam 21 – Allah SWT binakan sebuah istana dalam Syurga daripada nur.
Malam 22 – Datang ia pada hari Qiamat aman daripada tiap-tiap dukacita dan kerisauan (tidaklah dalam keadaan huruhara di Padang Masyar).
Malam 23 – Allah SWT binakan kepadanya sebuah bandar di dalam Syurga daripada nur.
Malam 24 – Allah SWT buka peluang 24 doa yang mustajab bagi orang berterawih malam ini, (elok sekali berdoa ketika dalam sujud).
Malam 25 – Allah SWT angkatkan daripada siksa kubur.
Malam 26 – Allah SWT kurniakan kepada orang berterawih pahala pada malam ini seumpama 40 tahun ibadat.
Malam 27 – Allah SWT kurniakan orang berterawih pada malam ini ketangkasan melintas atas titian Sirotolmustaqim seperti kilat menyambar.
Malam 28 – Allah SWT kurniakan kepadanya pahala 1000 darjat di akhirat.
Malam 29 – Allah SWT kurniakan kepadanya pahala 1000 kali haji yang mabrur.
Malam 30 – Allah SWT beri penghormatan kepada orang berterawih pada malam terakhir ini yang teristimewa sekali, lalu berfirman:

“Hai hambaKu : makanlah segala jenis buah-buahan yang engkau ingini hendak makan di dalam syurga, dan mandilah engkau dariapda air syurga yang bernama Salsabila, serta minumlah air daripada telaga yang dikurniakan kepada Nabi Muhammad S.A.W. yang bernama Al-Kauthar.”

*aku just copy n paste jew..
0 comments

Suatu hari seorang guru bertanya kepada murid-muridnya, “Mengapa ketika seseorang sedang marah, dia akan bercakap dengan suara kuat atau berteriak?”
Seorang murid setelah berfikir cukup lama mengangkat tangan dan menjawab, “Kerana dia telah hilang sabar, oleh itu dia berteriak.”
“Tapi…” guru bertanya kembali
“Orang yang dimarahinya hanya berada dekat dengannya. Mengapa perlu berteriak? Kenapa dia tak berbicara secara lembut?”
Hampir semua murid memberikan pelbagai alasan yang dirasakan logik menurut mereka. Namun tiada satu pun jawapan yang memuaskan.
Maka guru berkata, “Ketika dua orang sedang berada dalam kemarahan, jarak antara ke dua hati mereka menjadi amat jauh walaupun secara luaran mereka begitu dekat. Oleh itu, untuk mencapai jarak yang demikian, mereka harus berteriak.
Namun anehnya, semakin kuat mereka berteriak, semakin pula mereka menjadi marah dan dengan sendirinya jarak hati yang ada di antara mereka menjadi lebih jauh lagi. Kerana itu mereka terpaksa berteriak lebih kuat dan keras lagi.”
Guru masih melanjutkan, “Sebaliknya, apa yang terjadi ketika dua orang saling jatuh cinta?
Mereka tidak berteriak, mereka berbicara dengan suara yang keluar dari mulut mereka dengan begitu perlahan dan kecil. Seperlahan bagaimana pun, kedua-duanya masih dapat mendengar dengan begitu jelas.
Mengapa demikian?” Guru bertanya sambil memerhatikan muridnya.
Mereka kelihatan berfikir panjang namun tiada seorang pun yang berani memberikan jawapan. “Kerana hati mereka begitu dekat, hati mereka tak berjarak. Sepatah kata pun tak perlu diucapkan. Sebuah pandangan mata saja cukup membuat mereka memahami apa yang ingin mereka sampaikan.”
Ketika kita sedang dilanda kemarahan, janganlah hati kita mencipta jarak.
Lebih – lebih lagi mengucapkan kata-kata yang mendatangkan jarak hati diantara kita. Mungkin di saat seperti itu, diam mungkin merupakan cara yang bijaksana. Kerana waktu akan membantu kita.

::Tapi janganlah kita terlampau diam tanpa berusaha untuk menanganinya::

0 comments

ari pertama puase..
sahur bersame-same megi + air milo jew..
mmg da tau p0n megi tuh tak berape elok..
tambah lak buat shur..
tapi,nak buat cmner..
da tak tak tahu nak sahur nga ape..
sahur kali nie di temani dgn yatiey..
sebab aku nga dye jew xblik..
kwan-2 yg laen semua blik..
sbar la yatiey eh..
nati kite berbuke bersame-same lak.. hehe
0 comments

dikesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Berpuase bagi semua umat islam..
macam tak caye jew esok da nak puase..
syukur alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk merase nikmat berpuase..
tapi, sedih tak dapat berpuase bersame keluarga..
0 comments

Hidup tak selalu indah macam apa yang kita inginkan. Kadang-kadang apa yang kita paling impikan , kita takkan dapat dan apa yang kita tak nak dan ingin dijauhkan , itulah yang paling senang datang.
Langit tak selalunya cerah , hidup tak selalunya indah.
Yup , hidup ini memang tak adil. Walau sekuat mana kita cuba dan berusaha untuk capai kejayaan , tapi masih juga ada kesilapan yang tak tahu dari mana datangnya.
Tapi aku tahu dan aku sedar , walau sepahit mana hidup ini , walaupun hidup ini sangat tak adil , tapi Allah itu Maha Adil. Hanya Dia yang tahu apa yang terbaik untuk hamba-hambaNya. Tentu ada sebab atas kesilapan dan musibah yang menimpa kita. Kita hanya perlu redha dan tawakal.
Aku redha Ya Allah. Aku terima takdirku. Aku sudah berusaha semampuku. Aku hanya hamba yang lemah yang hanya mampu berserah padaMu. Tunjukkan aku jalanMu dan permudahkanlah urusanku.
tabahkan hatimu Nur Shuhada !!

0 comments

tak tahu la nak uat pe..
sunyi jew rase..
org laen semua takde..
cz blik umh utk puase bersame-same fmily..
aku umh ja0h cz tu tak blik..
sedih p0n ade... (!_!)
takpe la..
sbar jew..
tep0n snyap jew shari,dua nie..
nak uat cmner encik jntung mrajuk lg nga aku..
biar jela tep0n tu tak berbunyi slamanye..
aku p0n mlas nk ganggu dye..
slmat mnyambut ramdhan utk encik jantung hati..
maafkn slah sy..
mmg sy nie eg0 sgt-2..
tapi, sy masih syg n rindukan awk..
mlas nak tunjuk jew..
biar la awk rase sndri perasaan sy tuh..
hurmm,, sunyi !!!
0 comments

baru aku tahu,,
dkat malaysia pun ade musim luruh..
da lme aku tringin nk alami musim nie..
kalau kt luar negara tuh,,
cm cntik jew ble tibe musim luruh.. kan3?? hehe
skrg tak sngka ade musim luruh dkat upsi..
tau tak upsi tuh ktner??
dkat tnj0ng malim perak..
cntik sgt..
nk tgk kew??
jom3..








lau nmpak tak cantik tuh,,
myb sebab kamera k0wt..
nak salahkan kamera lak..
ish-2.. hehe
tp, cantik kan musim luruh nie..
tgk la betapa indahnye ciptaan Tuhan..
0 comments

cik hati,
kenapa dengan awak?
awk tau tak..
kalau awk sakit,
sy p0n sakit :(
awak janganlah cmnie..
sy tak reti nak ubatkan awk..
sy dah cube macam-2 cara dah..
saya tak tau ape lagi yg boley sembuhkan awk..
awk nk pegi klinik hati tak??
hurmm..
ade kew doktor yg nak tolong tgk-2 kan hati sy nie..
kesian dye..
sebab dye..
ari-2 sy tak berape indah seperti yg lalu..
sy da bgtau kat hati sy nie..
suruh dye lupe ape yg sudah berlaku..
tapi, cik hati sy nie degil semacam jew..
tak tahu la ape mslah dye..
tu lah cik hati..
awk tu lemah lembut sgt..
pantang di usik..
terguris sana..
terluke sini..
last-2
sy yg susah..
dah la..
jom kite kembali normal nak??
sy nak ari-2 sy indah dgn awk..
tak nak awk cmnie lagi..
please la cik hati !!
segala ape yg sy cube nak buat..
semuanya macam tak menjadi..
rase mcam takde mood
tibe-2 rase nak menanges tanpa sebab..
kan best kalau awk boley luahkan ape yg awk rase skrg nie..
semua nie sebab awk..
kalau awk okay,,
konpem sy p0n okay !!
percaya lah !
takpe.. sy bg awk mase k..
dun worry :) take time..
insyaAllah semuanya akn kembali normal..
0 comments

ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan
ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yg abadi
ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan
ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan
ambillah waktu untuk mencintai dan di cintai, itu adalah hak istimewa yg di berikan Allah
ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagian
ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah muzik yg menggetarkan hati
ambillah waktu untuk memberi, itu dapat membuat hidup terasa beerti
ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan
ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga....
0 comments

maaf la tuan, puan, encik, cik..
kalau dah bosan bca entri yg aku post nie..
asyik-2 sedih,, sedih jew kan..
da mmg sedih p0n, nk uat cmner ag..
kalau tak suke, tak pyah baca..
kali nie aku sedih sebab tak boley balik..
skrg nie aku ade kat kolej..
tak boley balik utk berpuase bersame-same nga family aku utk 1st day..
sedih la kan..
sebab org laen, kawan-2 aku semua nak balik..
mklum la aku duk ja0h..
tak boley la nak blik..
lain la kalau cuti pnjang..
bru boley balik..
agpun tiket aku nak balik mahal sgt la..
nak tau brape??
47 jew,hehe..
tapi, pergi n balik nak dkat 100 dh..
di tambah lak dgn khbar2 angin yg tak brape nak best sgt..
ade org ckap aku cuti ry 4 ari jew..
2 ari puase kat umah n 2 ari ry kat umh..
ag la aku sedih..
sebab kena dtg cnie blik..
smbung kuliah..
and 2 or 3 ari cmtu la..
then, cuti bilik smggu..
cuti mid sem..
tak kan aku nak blik ag..
rumah ja0h..
n  msti la kena plih kan..
samada nak bli yg 4 ari tu ataupun yg smggu tu..
msti aku nak plih yg lama..
tapi..
yang smggu tu da lpas la utk 1st day raya..
sedih-2 !!
cmner nie..
hrap-2 tak jd kenyataan la ape yg aku dgr tuh..
ma, abah kakngah rindu sgt-2 nak puase skali..
hurmm, sbar jela..
ramadhan kali nie tak dapat berbuka and bersahur same-2 nga family aku..
da la tgh sedih pikir sal nie..
di tambah lak nga satu ag mslh..
gad0o lak en. jantung hati.. (gad0-2 syg jew)
ad0oii..
abih la air mata aku..
mgkin boley bnjir k0wt kolej upsi nih.. huhu
sedih di sebalik kegembiraan

0 comments

Ya Allah,,
kau tabahkan lah hatiku..
tension sgt-2 aku rase mlam nie..
nak maen komen-2 nga encik jantung hati kt fb,,
tibe-2 ade lak org yg kacau..
da la encik jantung hati aku nie cpat sgt jeles..
bile dye jeles, susah pulak aku nak pujuk..
rase cam nak nanges jew..
sebab awk encik jantung hati tak pernah pham sy..
0 comments

ntah pape kan entri kali nie..
haha..
bukan ape,saje nk cite..
nak tau kew??
hehe..
tak best p0n..
malam nie kecoh satu rumah aku pasal lipas..
sampai aku terloncat sana,sini..
tkot punye pasal..hehe
sebab lipas tuh boley terbang laa..
mmg la boley terbang kan,sbab dye ade syap..
ape la aku nie..
ntah ler dtg dari mne lipas tuh..
setahu aku kalau rumah yg kotor jew ade lipas..
rumah aku kotor kew??
tak pon..!!
rumah aku, rumah yg paling bersih la..
aku bkn cite sal rumah aku yg sebenar la, nie umah at upsi ler..
sori la lipas..
sy tak suke awk..
bukan sy jew..
housemate sy pun tak suke..
kesian kan dh mati pun awk sebab housemate sy yg bunuh awk..
kesian-2..
lipas oh lipas..
0 comments

perhatian.. perhatian !!
kepada encik jantung hati,,
awk tahu tak??
sy rindu awk sgt-2..
untung la awk kan..
selalu ade jew org yg rndu awk..
agak-2 ape yg awk sdg buat skrg..
tgh rindu sy jgk kew??
hehe..
kenape la ari-2 sy perlu rindukan awk..
pegi la maen jauh-2..
jgn ade dlam pkiran sy boley tak..
sebab,, bile sy rindu awk..
sy mesti rindu smpai nanges-2..
setiap malam cmtu..
kenape sbnarnye??
sy pun tak tahu..
harap awk en.jantung hati dpat paham keadaan sy..
sy terlampau sygkan awk..
tp,sy tau.. sy tak boley buat cmtu sbnrnye slagi awk tak sah jd milik sy..
sebab kite tak tahu kan jdoh kite dgn sape..
cume sy hnya mampu berdoa agr di jodohkan dgn awk..
sebab kenangan bersame awk terlampau byk dlam memori sy..
da tak boley nak delete tau tak..
jom kite kawen..
nak tak??
haha..
mengade-ngade sy nie kan..
miss u so much en. jantung hati 
0 comments

bosan.. bosan.. bosan..
ari-2 rase cmnie..
ade sape-2 nk bgi cdangan tak??
cmner nk hilangkn rase bosan..?
dah la impian nk pegi klcc ari nie tak jd..
sedih..
nape org lain semua mcam best jew kehidupan dye 0rg..
aku ari-2 di landa dgn kebosanan..
arghh, tension la hidup cmnie..
my jantung hati p0n snyp jew mlam nie..
myb da tidow kot..
biar la..
mlas nak ganggu..
da tak tau nk lyan ape mlam nie..
kjap 0n fb, twitter, lyan running man..
semuanye rase xbest..
nak lyan buku, malas..!!
adOii,nak uat ape nie..
sunyi jew mlam nie..
rase rindu dkat my jntung hati..
hurmm, tak pela..
rndu dlam diam jew..
smOga dirimu sntiasa bhgia d sana..
nasib baek ade peneman setia aku setiap malam..
nak tau kew??
nie la dye..
hehe..
*peneman yg setia.. syg sgt-2
okay la..
lain kali aku sambung lagi..
tido ku malam nie d temani dgn air mata..
sedih (!_!)

0 comments

ari nie xde kjew..
n cuti..
then,bosan menguasai diri..
so,rncang la nga kwan-2 aku kuar  pegi jalan-2 dkat pekan tnjong malim jew..
untuk menghabiskn duit, tenaga, dan sebagainye..
maklum la da xde kjew sgt..
wlaupun aku sedar yg sbnrnye aku ptut abiskan mse utk stdy..
apa nak jadi pun aku tak tahu la..
asyik nk enjoy jew..
mak, ayh anakmu d sini mohon maaf kerana tak tunaikan hasrat mu utk bljr bersungguh-sungguh..
okay,da tak tahu nk membebel ape lagi..
tgk jela gmbar-2 yg aku msukkn nie..
sekadar tontonan pembaca..






m0od tengah sedih sbab teringat family (!_!)
0 comments

yess!
aku memang suke nanges p0n
bile ade orang yg citer sal family jew
aku mudah sangat nak nanges
especially citer sal mak n ayah
maklum la duk ja0h ngan family
asyik teringat kat dia 0rg jew
sebab tuh cpt sgt nk tersentap..
mmg la luaran aku nampak kasar giler
*erk, kasar sgt kew??
okay lantak la kat situ..
when it comes to love parts
lagi lah aku cepat sentap
aku sgt mudah suke & cepat nak syg orang
pedulilah dia nak syg aku bilik or tak
aku tak mintak balas p0n
sebab perasaan syg nie p0n aku tak paksa
bile aku syg orang tuh
bile dia marah or merajuk dgn aku p0n
aku boley nanges wey!
ntah la..
tak tau nape murah sgt air mata aku nie..
ade tak doktor air mata??
HAHAHA..
aku nak pegi buat medical check up lah !
kew dae sape-2 tau kenape mata aku banyak sgt air nie??
sambil duk tulis entri nie
aku nanges skali
yela..
suke nangeslah kate kan !
tapi, yg penting aku tak nanges depan org tau..
nanges s0rang-2 jew..


*ya Allah kau tabahkn lah hati aku untuk tempuhi segala ujian dari Mu..
rindunye kat family aku n tak lupe juga my jantung hati
0 comments

pic bersama teman-2
*dari kiri: yatie, alyna, aku, kak insan, ekin

*dari kiri: mastura, aku, ain, tieyra

*dari kiri: dayah, ieda, aku, hajar, anna, shida

*dari kiri: acik,cg kassim, anna, aku, kema

k.mas n aku

ekin n alia

*dari kiri: ain, aliah, nik, aku, yana n kt blkang tu kak aina

aku n kak pida

*dari kiri: wawa, aku, yatiey, ain

aku n mas

lynn

aku n abby

syikin

aku n dayah

teman ketawa bagaikan air di daun keladi..
walau tercurah tak berkesan..
tapi, sahabat sejati bagai air lalu walau dicincang ia tak mungkin akan putus



2 comments